Het is weer maandag….

Om de één of andere onverklaarbare reden, ok, misschien niet helemaal onverklaarbaar, maar toch, is het op maandag altijd trouble shoot dag bij CheapOutdoor.

Pakketjes die kwijt zijn, of verkeerd bezorgd.

Klanten die “verkeerde” artikelen ontvangen. Nee, ik heb een groene besteld maar ik heb een blauwe gekregen…vreemd want ik heb hier een bestelling voor een blauwe. (Waar ging dit mis?! Hoe lossen we dit zo snel en goed mogelijk op?!)

Wanneer verwachten jullie dit en dit product? Dan pas? Maar ik heb het voor aankomende week nodig! Kunnen jullie niet iets betekenen?

Ik wil graag een retourlabel voor mijn bestelling want het is toch nét niet wat ik zoek.

Wat is er gebeurd? Waarom staan deze producten niet online?

Adressen die niet kloppen volgens het systeem van ons magazijn (waarom? Mogen we er dan niet vanuit gaan dat een klant zelf wel weet waar hij of zij woonachtig is?)

Maandag lijkt de dag te zijn waarop alle problemen zich opeenstapelen en dan in één dag met zijn allen tevoorschijn komen. Zo van, “hallo, hier zijn wij….succes vandaag!” Op maandag lijkt het de dag te zijn dat je extra aan moet staan om alles op te lossen. Want ja, klanttevredenheid, dat vind ik echt superbelangrijk! Dus wil ik de problemen die ontstaan zijn zo snel mogelijk voor iedereen oplossen. En helaas, helaas gaat dat dus niet altijd! Vervelend voor mij, maar nog vervelender voor de klant die hier doorgaans het meeste last van heeft. Máár, zoals ik al zei: klanttevredenheid is voor mij enorm belangrijk, dus als er ooit eens iets aan de hand is op wat voor gebied dan ook, weet dan, dat wij van CheapOutdoor ons uiterste best aan het doen zijn om alles weer terug in goede banen te krijgen. Want uiteindelijk willen we dat jullie als klant een heerlijke onbezorgde vakantie of buitenactiviteit kunnen beleven!

Zo, dat moest er even uit.

Fijne maandag allemaal!

Deel dit bericht

Gerelateerde producten

Opmerkingen (0)

Geen opmerkingen op dit moment